معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

کلبه واسه باغ

addaroom1 green 

 

addaroom2 green 

addaroom3 green 

  

addaroom4 green 

 

addaroom5 green

 

addaroom6 green 

 

addaroom8 green 

 

addaroom10 green 

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن امینی هرندی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ق.ظ http://khuisf-87.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی

وب انجمن دانشجویان دانشگاه ازاد خوراسگان ( اصفهان ) اماده تبادل لینک با شماست در صورت موافقت لینک یا لوگوی ما را در وب خودتان قرار داده و لینکتان را برای ما ارسال کنید


با تشکر
مدیریت وب انجمن دانشجویان خوراسگان
پیامک : 09367900607

shr پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

با سلام...فکر میکنم اگر در مورد تصاویری که میزارین یه توضیح مختصر بدین بهتر باشه..البته جسارت نباشه وبلاگ خوبی دارید!

هستی! سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

تو بهترینی البته ببخشید خودمونی گفتم

وصال جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

با عرض سلام و تبریک بابت وبسایت خوبتون.

یه انتقاد ازتون دارم. البته از همه ی شما اهل نقشه کشی و معماری، و اون ایکنه چرا در کارهاتون از نماد سنتی ایرانی استفاده نمیکنید؟
من خیلی تو اینترنت گشتم تا پلان و طرح خانه های قدیمی ایرانی ( مثلا خانه ی بروجردیها ) رو پیدا کنم و با کمی تغییر اون رو در خونه ی در دست ساختمون اجرا کنم ( البته با کمک اهل فن ) ولی هنوز که چیزی پیدا نکردم !
اگر شما میدونید از کجا میتونم در مورد خانه های قدیمی ایران ( شکل، عکس و اگر بود پلان ) اطلاعاتی پیدا کنم ممنون میشم از طریق ایمیلم خبرم کنید ( وبسایت، کتاب، سی دی یا هر منبعی )

با تشکر

۱ جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام باکس منو بزار یه لینک خوب با هیت بالا بهت میدم
اگه باکس رو در ردیف اول یا دوم بزاری جای لینکت بهتر میشه
http://powerbox1.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد