معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

پارک علمی آکسفورد

پارک علمی آکسفورد از طریق همکاری میان دانشکده مگدالن، آکسفورد و شرکت بیمه پرودنشال شروع به توسعه نمود. این همکاری به منظور فراهم ساختن حداکثر هماهنگی با مقتضیات و نیازهای محیطی در یک محیط جذاب برای شرکتهای مادر تکنولوژیکی وعلمی در همه ابعاد خود صورت‌گرفت.
بیشتر از 250000 فوت مربع از فضاهای اداری و آزمایشگاهی در همان اوایل کامل شد و هم اکنون توسعه به صورت زیربنایی جریان دارد و در توسعه نهایی تقریباً به 700000 فوت مربع خواهد رسید.
 


مالکیت
برطبق یافته‌های ویلیام در وینفلن و بیشاپ در وینچسترو لردچانسلور در انگلستان، دانشکده مگدالن یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین دانشکده‌های دانشگاه آکسفورد است. این دانشکده سابقه طولانی در موفقیتهای علمی دارد و شش نفر از دانشمندان این دانشکده برنده جایزه نوبل در فعالیتهای علمی شده‌اند.
شرکت بیمه پرودنشال یکی از بزرگترین شرکتهای بیمه انگلستان می‌باشد. در پارک تحقیقاتی آکسفورد شرکت پرودنشال به وسیله مدیریتهای سرمایه‌گذاری مورد بررسی و قضاوت قرار گرفت. قابل توجه است که این شرکت نتیجه بسیاری از توسعه‌های موفق در سالهای اخیر وحاصل سرمایه‌گذاری بالغ از 7 میلیارد پوند در انگلستان می‌باشد.

ادامه مطلب ...

تاثیرات رنگ در طراحی


 

استفاده زیاد از رنگ استخوانی در این مورد باعث یین شدن بیش از حد فضا و سرد شدن روابط بین افراد خانواده میشود 

چند وقت پیش یک موردی برام پیش اومد که موجب شد کار یک گروه از طراحهای داخلی رو ببینم . البته این گروه یکی از گروههای خیلی معروف تو زمینه طراحی داخلی هستند که هم هزینه کارهاشون خیلی بالاست و هم کلیه امکانات و ابزار کارهاشون رو خودشون تولید می کنن . 

نکته جالبی که تو طراحی کارهاشون میشه دید پیروی از سبک خاصی هست که مخصوص خودشونه البته من ترجیحا توضیح زیادی نمیدم چون در واقع منظورم از بیان این مطالب اون گروه خاص نیست و این فقط مثالی بود برای مطلبی که قصد طرح آن رو دارم، چیزی که مد نظرم قرار داره بنوعی کارهایی از این قبیل هست که انجام میشه .  

ادامه مطلب ...