معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

پارک اسکله 55 از توماس هیترویک؛ مرکز پرفورمنسی جدید در نیویورک


معمار انگلیسی توماس هیترویک بر روی رودخانه هادسون پارکی مرتفع خواهد ساخت که بر طبق برنامه ریزی ها از تابستان سال جاری ساخت و ساز آن آغاز می گردد. اسکله 55 با مساحتی بیش از 1 هکتار، با رضایت نهایی مهندسین نیروی ارتش ایالات متحده پس از پیروزی در دادگاه دعوی آن، هفته ی گذشته به عنوان پارک رودخانه هادسون مورد تایید قرار گرفت.

استودیوی هیترویک این طرح 130 میلیون دلاری را همچون یک توده ی قارچ مانند سفید طراحی نموده است که با چشم انداز موج دار رودخانه ادغام می گردد. این جزیره در فاصله 50 متری از خط ساحلی چلسی قرار می گیرد و به وسیله ی دو گذرگاه پیاده زاویه دار به ساحل متصل می گردد. تیم طراحی هیترویک با همکاری معمار منظر متیوس نیلسون، مسیرهایی پر پیچ و خم، درختانی پرپشت و پلت فرم هایی برای مشاهده مناظر اطراف پیش بینی نموده اند.

استودیو هیترویک گفته است: "این اسکله مکانی برای اکتضاف خواهد بود؛ جایی که بازدیدکنندگان آن می توانند سرگردان و متعجب به کشف چیزهای جدیدی در هر گوشه ی آن بپردازند: مکانی برای استراحت، غذا خوردن و یا دراز کشیدن بر روی چمن ها." همچنین پارک اسکله 55 دارای محلی برای نمایش و پرفورمنس و یک سالن امفی تئاتر با 700 صندلی برای اجرای موسیقی، تئاتر، رقص و هنر عمومی ست.

این پروژه توسط غول رسانه ای بری دیلر و طراح مد دیان فون فورستبرگ تامین می گردد. این زوج 113 میلیون دلار را به ساخت این پروژه اختصاص داده اند و با افتتاح یک سازمان خصوصی با نام اسکله 55 همراه با تهیه کننده یفیلم و تئاتر اسکات رودین به کار و مدیریت برنامه های فرهنگی آن پرداخته اند.

دیلر پس از حکم دادگاه گفته است: "من خیلی خوشحالم که دوباره به کار بازگشتیم: این ساخت و ساز می تواند به یک پارک بزرک و مرکز پرفورمنس در بین مردم نیویورک بدل شود که همه به دیدن آن بیایند." این طرح اولین بار در نوامبر 2014 منتشر شد و از میان تعدادی از پروژه های پیشنهاد شده هیترویک با تمرکز بر لندسکیپ انتخاب گردید.


  ادامه مطلب ...