معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

رابط فرودگاه بروکسل از یو ان استودیو

طراحی ساختمان رابط فرودگاه بروکسل بر روی فراهم آوردن یک عنصر زیرساختی ، کارآمد و انعطاف پذیر تمرکز دارد که با معماری فرودگاه موجود مرتبط و به مذاکره می پردازد . این رابط بخشی ار جاه طلبی آینده فرودگاه بروکسل برای ایجاد یک قطب اروپایی در بروکسل است . روش طراحی ، عملکرد منسجم سه ساختمان را تضمین می کند با ساختمان رابط یک ارتباط یکپارچه بین دو هویت متضاد ترمینال و اسکله را ایجاد کرده در حالی که به طور همزمان هویت جدید خود را به وجود می آورد . این اتصال یک بهره وری منطقی در اداره جریان مسافر ، امنیت و فرایندهای عملیاتی را شامل می شود . علاوه بر این ، فرصت هایی برای فعالیت های تجاری با منطقه تجاری دو طبقه و به تازگی گسترش یافته ، به حداکثر رسیده و یک منطقه خرده فروشی کاملأ یکپارچه به عنوان ستون فقرات برنامه ایجاد می کند .


  ادامه مطلب ...

موزه هنر مدرن خاورمیانه از یو ان استودیو


معماران هلندی یو ان استودیو ، این پروژه 25000 متر مربعی را در دوبی طراحی کرده اند که جایگاه تعدادی موزه از جمله موزه هنر خاورمیانه و همچنین آمفی تئاتر برای اجرای زنده ، هتل ، مرکز خرید و نیز یک کارگاه کشتی سازی برای سازندگان لنج های سنتی می باشد . این مجتمع ، بخشی از دهکده فرهنگی دوبی را شکل می دهد که با یک چشم انداز استراتژیک ، به عنوان یک هاب برای امارات با فضای چند فرهنگی در نظر گرفته شده . ساختمان با شکلی شبیه به دماغه کشتی ، دیدهای پانورامایی نسبت به محیط اطراف داشته و بالعکس .


  ادامه مطلب ...

پروژه آلیاژ شهری ؛ تایپوگرافی تازه ای از برج های مسکونی


چاد کلاگ و مت بواز، از AMLGM ، طرح " آلیاژ شهری " را به عنوان یک بازتعریف از نمونه گونه شناسی برج های مسکونی، معرفی و پیش بینی نموده اند. این پروژه به پیشنهاد طراحی فضاهای قابل سکونت برد سایت های باقی مانده در اطراف تقاطع های حمل و نقل همچون خطوط قطار هوایی و بزرگراه ها پرداخته است. این کانسپت با استفاده از متریال های مشخص به نمونه ای کامل از تمایل به بهینه سازی مجموعه ای ناهمگن و بسیار مرتبط با محیط زندگی گشته است.

با بهره گیری از مزایای داشتن مسکن واقع در نزدیکی مراکز حمل و نقل، تقاطع خطوط متروی شماره 7 و لیر نیویورک انتخاب گشته اند. در این پروژه، طیف گسترده ای از امکانات زندگی ارائه می گردد. با برنامه ریزی صفحات هندسی، فرم برج ها از استوانه به مثلثی از پایین به بالای برج تغییر پیدا می کند. سیستم انعطاف پذیر چندگانه ی این آلیاژ یا کامپوزیت، هر نقطه را در موقعیتی منحصر بفرد قرار می دهد؛ در حالی که تمامی این نقاط بر روی شبکه ای بهم پیوسته واقع شده اند.


  ادامه مطلب ...

برج مسکونی مایبراکل از کریم رشید ؛ زندگی لوکس در قلب شهر میامی


کریم رشید، برج مسکونی " مایبریکل " را در قلب شهر میامی به پایان رسانده است. این برج از 184 آپارتمان پراکنده در 25 طبقه تشکیل شده است و 215 هزار فوت مربع، مساحت آن اجازه داده است تا بخش هایی چون یک لابی وسیع، مجموعه ی ورزشی و تناسب اندام، استخر، بار، و تعدادی واحد تجاری در طبقه ی همکف را در خود جای دهد.

این معمار با همکاری شرکت محلی آرکیتکتونیا، این پروژه را به اتمام رسانده است و نتیجه ی آن، ساختمانی برجسته و پویا گشته است که به کاربران خود آرامش و حس اجتماعی بودن می دهد و کار را در محیطی کارآمد، لذت بخش می کند. سایت این برج که به وسیله ی رستوران ها، بوتیک ها و بارها احاطه شده است، خود بخشی از پروژه ی توسعه زندگی شهری وسیعی ست که شامل مایبریکل سیتی سنتر، مکانی تجاری و لوکس همراه با هتل و استراحتگاه جهانی میامی، یک پارک تفریحی آبی می گردد.


  ادامه مطلب ...

شهر اروپا از بیارکه اینگلس ؛ تلفیقی از تجارت، فرهنگ و تفریح در حجمی پایدار


شهر اروپا، در یک مقیاس بی سابقه، ترکیبی از تجارت، فرهنگ و تفریح را در حوزه یک ایده تعریف شده ارائه می دهد: ‌اروپا، گوناگونی اش، ‌تجربیات زندگی شهری و فرهنگ هایش. به جای قرار دادن “شهر اروپا” به طرف بزرگراهها،‌این گروه پیشنهاد می دهد که آن را در طبیعت، در مرکز یک منطقه تجاری بگنجاند.

همچنین شرکت BIG یک فرم شهری را پیشنهاد می کند که یک شهر متراکم را با یک منظر باز ادغام می کند تا پتانسیل های شهری و طبیعی سایت همزمان مورد مکاشفه قرار گیرد. آنها یک شهر تجاری را در نظر دارند که نقطه تجمعی برای هم جواری های منطقه تعریف میکند. یک مرکز تجاری با رویکرد جدید که با بافت شهری می آمیزد و به جای حذف محیط اطراف، آن را شامل می شود (در بر می گیرد).

برنامه “شهر اروپا” در امتداد یک بولوار داخلی با ترکیبی از فروشگاه، فضای سرگرمی و برنامه های فرهنگی در طرفین آن شکل می گیرد. این بولوار یک مسیر حلقوی ممتدمیسازد که از شش حومه مختلف عبور میکند و هر یک گونه ای متفاوت از زندگی را معرفی می کنند. در طول بولوار، دو چرخه ها و وسایل نقلیه عمومی برقی بازدید کنندگان را به سرعت جابه جا می کنند. این خیابان مدور تجربه فضایی بسیار جالبی را خلق می کند و به شما اجازه می دهد که گمراه شوید و مسیر خود را دوباره بیابید.


 


 شهر اروپا به عنوان یک آزمایشگاه برای تکنولوژی های پایدار و نمایشگاهی برای بکارگیری تکنولوژی های سبز طراحی شده است که نه تنها باعث صرفه جویی انرژی می شوند بلکه کیفیت فضای شهری را نیز بالا می برد. گستره وسیع برنامه های تفریحی و فرهنگی مانند تالارهای کنسرت، تپه اسکی، استخرهای شنا و کشاورزی در مقیاس شهری یک اکوسیستم شهری را تشکیل می دهند که منابع یکی از دیگری تغذیه می کند: از گرمای اتلافی تولید شده در بخش تجاری برای گرم کردن آب استخرها استفاده می شود؛ آب مجموعه دوباره برای آبیاری پارک مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین “شهر اروپا” نیاز سرمایش و گرمایش ناحیه ای منطقه را برطرف می کند. انرژی تمام این مجموعه از تلفیق انرژی خورشیدی، سوخت پس مانده (طبیعی) و انرژی گرمایی زمین تولید می شود.









فضای سبز خانگی


اگر به دنبال یک الهام برای طراحی باغ خود هستید، جای مناسبی را انتخاب کرده اید. در این مطلب، نمونه هایی از چند طراحی باغ که می تواند ایده هایی برای داشتن باغ رویاییتان به شما بدهد، آمده است. تنوع بسیاری در عکس های زیر آمده است، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تصویر مورد علاقه خود را بیابید و بیشتر تحقیق کنید. لوازم تزئینی مناسب و گیاهان زیبا، می توانند فضای مناسبی برای استفاده از باغ ایجاد کنند. از عکس های زیر لذت ببرید و اگر مفید بودند، با ثبت نظر، ما را آگاه کنید.

  ادامه مطلب ...