معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

اکسپو میلان 2015 ـ پاویون آلمان از اشمیتهبر



شعار اکسپو 2015 میلان "تغذیه سیاره، انرژی برای زندگی" است. پاویون آلمان به روشنی با جهت گیری از الگوی غالب اکسپو، شعار "زمینه های ایده" را انتخاب نموده است. آلمان خود را به عنوان "چشم اندازی" پرجنب و جوش و بارور، پر از ایده ی تغذیه انسان آینده نمایش داده است. این پاویون به وضوح نشان می دهد که چگونگی برخورد محترمانه با طبیعت جهت عرضه ی مواد غذایی ما تا چه میزان مهم است؛ در حالی که باردیدکنندگان را دعوت می نماید تا خود دست به اقدام زنند.

بازدیدکنندگان می تواننند از دو مسیر مختلف "زمینه های ایده" را دریابند. کاربران می توانند در امتداد سطح آزادانه ی فوقانی پاویون که با دسترسی آسان آن ها را به استراحت و تفریح دعوت می نماید، قدم بزنند و یا به کاوش در نمایشگاه داخلی پاویون بپردازند که به موضوعاتی چون منابع تغذیه، از تولید مواد غذایی تا مصرف در جهان شهری پرداخته است.

عنصر اصلی طراحی این پاویون، سایه بان هایی با پوشش پوسته ای گسترده به شکل جوانه های گیاه می باشند. واژگان طراحی بیونیک و ساخت و ساز "ایده ی جوانه ها" از طبیعت الهام گرفته شده است. این سایه بان ها، فضاهای داخلی و خارجی را به هم متصل نموده، نمایشگاه و معماری را با هم ترکیب می نماید و در همان زمان، در تابستان گرم ایتالیا، برای بازدیدگنندگان پاویون آلمان سایه فراهم می کند.

با اضافه نمودن تکنولوژی جدید سلول های فتوولتائیک ارگانیک (OPV)،این جوانه ها به درخت های خورشیدی بدل شدند. پاویون آلمان اولین پروژه ی بزرگ بین المللی می باشد که از این محصول ابتکاری جدید استفاده نموده است. در مقایسه با یک پروژه با استفاده از مدول های خورشیدی معمولی، معماران پاویون آلمان، فرصت انجام چیزی بیشتر از تنها ترکیب فن آوری های موجود را داشته اند. آن ها در طراحی انعطاف پذیر آزاد بوده اند تا پوسته های او پی وی را با ایده های خلاقانه ی خود مطابقت دهند و آن ها را با طراحی کلی پاویون ادغام نمایند.


  







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد