معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

طرح پیشنهادی اُ اِم اِی در رِینونتر پاریس؛ تلفیقی از حیاط های مرکزی، کشاورزی شهری و نم



اُ اِم اِی پروژه "پی ایکس پی: شهر مشترک"، طرح پیشنهادی یک فضای شهری برای به اشتراک گذاری و نوآوری را منتشر نموده است. این طرح که بخشی از ارائه پلان رِینونتر پاریس (اختراع دوباره پاریس) با هدف توسعه ی پروژه های نوآورانه شهری در میان این پایتخت فرانسوی پایه گذاری شده است و طرح پیشنهادی اُ اِم اِی که یک سازه ی چند کاربردی با ترکیب فعالیت های آموزشی، تفریحی و خدماتی ست که در عین حال با یک ایستگاه اتوبوس موجود در سایت ترکیب شده است.

این طرح که در میان بخش لا دفنس قرار گرفته، از اجتماع چهار نوع سنتی حیاط مرکزی جهت ایجاد پلان های متعدد استفاده نموده است. نمای شفاف طرح به برنامه ها و کاربری های متنوع اجازه می دهد تا خود را نشان دهند و انعطاف پذیری فضاها و بازشوهای رو به شهر را به طور متناوبی افزایش می بخشد.

لندسکیپ به صورت پیوسته در میان طرح کشیده شده است تا تاکیدی بر تنوع زیستی آن باشد. سه ویژگی اصلی این طرح، حیاط ها مرکزی کاشته شده، نمای سبز و کشاورزی شهری برای تشویق ساکنان محلی به داشتن فضاهای سبز مشترک است. سقف این ساختمان به طور کامل به منابع انرژی های تجدیدپذیر کشاورزی شهری اختصاص یافته است. این پروژه به دنبال بخشیدن امکانات به توسعه اقتصاد مشترک و تغییر سبک زندگی خواهد بود. در همین حال این ساختمان با به اشتراک گذاشتن فضاها، به فعالیت های کاری، تفریحی و رقابتی نیز تنوع توابع می دهد.

شرکت معماری اُ اِم اِی می گوید: "پی ایکس پی، در هر دو شکل استعاری و عملکردی،همچون یک پل عمل می نماید. این طرح بر اساس اصل یک ساختار جسورانه طراحی شده است؛ تعلیق یک فضای شهری که زیرساخت هایی که از زیر آن می گذرد را پشتیبانی می کند... همراه با فرصت های ارتباط و شبکه ای بسیاری که پی ایکس پی مهیا می کند، این طرح سایتی جدید برای حوزه های عمومی و خصوصی جهت جلسات و اجتماعات متنوع را ارائه می دهد. نفوذپذیری برنامه های این طرح به کاربران اجازه می دهد تا در میان امکانات مشترک سراسر پروژه با هم ارتباط برقرار کنند."