معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

طرح معماری - فرهنگسرا

طرح معماری 2 - فرهنگسرا


طرح معماری 2 - فرهنگسرا

طرح معماری 2 - فرهنگسرا

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام خوبی؟ منم نسیم سفر خوش گذشت؟ اینو خودت طراحی کردی؟ ازش خوشم اومد:)

sara دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام از کارهاتون لذت بردم من دانشجوی رشته کارشناسی معماری هستم اگر امکان داره در مورد پروزه فرهنگسرا کمکم کنیر
بازم متشکرم
منتظر خبرتون هستم

سارا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.saramemar.blogfa.com

سلام وب جالبی دارین ممنون از مطلباتون

طیبه چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام. من دانشجوی معماری ام.واسه طرحم به مشکل برخوردم. فرهنگسرا
راستش دنبال یه حجم خیلی خیلی خیلی خوبم. متاسفانه ژیدا نکردم. میشه کمکم کنید؟ خواهش میکنم

حمید یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ http://omranub.rozblog.com

خیلی عالی بود
اگر امکان داره در مورد پروزه فرهنگسرا کمکم کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد