معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

رستوران فوق العاده Heineken در فرودگاه بین المللی نیو جرسی

شرکتUXUS این رستوران ( کافه ) فوق العاده را برای Heineken محلی جهت استراحت در فرودگاه بین المللی Newark Liberty در نیو جرسی (New Jersey ) آمریکا طراحی کرده است . این کافه با یک تفکر متهورانه طراحی شده است تا محلی باشد برای رهایی مسافران از شلوغی و استرس سالن های این فرودگاه به همراه سرو نوشیدنی های سرد جهت آرامش و آسودگی مسافران .






شرکتUXUS این رستوران ( کافه ) فوق العاده را برای Heineken محلی جهت استراحت در فرودگاه بین المللی Newark Liberty در نیو جرسی (New Jersey ) آمریکا طراحی کرده است . این کافه با یک تفکر متهورانه طراحی شده است تا محلی باشد برای رهایی مسافران از شلوغی و استرس سالن های این فرودگاه به همراه سرو نوشیدنی های سرد جهت آرامش و آسودگی مسافران .









نظرات 8 + ارسال نظر
مجید جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ http://memari-modern.blogfa.com/

سلام وب لاگ خوبی دارید به وب لاگ من هم سری بزنید ونظر خودتونو بگید
من شما رو لینک کردم و اگر وبلاگ من رو هم قابل دونستید وبلاگ من رو هم لینک کنید تا به هم تبادل اطلاعات داشته باشیم
http://memari-modern.blogfa.com/

انزو دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ http://4dlife.mihanblog.com

سلام،
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.

Darren shan چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://destiny23.blogfa.com

سلام.
وبلاگ خوبی دارید.
من یک دانش آموز دبیرستانی هستم و نیاز به یک یا چند پلان منزل دارم. اگه شما بتونید به من کمک کنید ممنون میشم.اگر دارید ببه ایمیل من بفرستید.

سهیلا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ

salam kheili mamnoonam az akse khoobetoon vase man ke ke daram tarahi dakheli mikhoonam kheili jaleb bood bazam az aksaye jaleb estefade konin

هلیا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام
کار خوبی است اما فوق العاده نیست.طراحی داخلی عادی دارد

عماد یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام من دانشجوی رشته ی عمران هستم می خواستم بدونم تفاوت عمران با معماری در چیست-با تشکر

ص.ش دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ

dear sir
that was good!
i am finishing my BA thesis in architect,i was looking for a small resturant in my site

contrast یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.contrastltd.blogfa.com

با سلام.ممنون از مطالب مفیدتون خوشحال میشم سری هم به ما بزنید تا تبادل لینک داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد