معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

شهر اروپا از بیارکه اینگلس ؛ تلفیقی از تجارت، فرهنگ و تفریح در حجمی پایدار


شهر اروپا، در یک مقیاس بی سابقه، ترکیبی از تجارت، فرهنگ و تفریح را در حوزه یک ایده تعریف شده ارائه می دهد: ‌اروپا، گوناگونی اش، ‌تجربیات زندگی شهری و فرهنگ هایش. به جای قرار دادن “شهر اروپا” به طرف بزرگراهها،‌این گروه پیشنهاد می دهد که آن را در طبیعت، در مرکز یک منطقه تجاری بگنجاند.

همچنین شرکت BIG یک فرم شهری را پیشنهاد می کند که یک شهر متراکم را با یک منظر باز ادغام می کند تا پتانسیل های شهری و طبیعی سایت همزمان مورد مکاشفه قرار گیرد. آنها یک شهر تجاری را در نظر دارند که نقطه تجمعی برای هم جواری های منطقه تعریف میکند. یک مرکز تجاری با رویکرد جدید که با بافت شهری می آمیزد و به جای حذف محیط اطراف، آن را شامل می شود (در بر می گیرد).

برنامه “شهر اروپا” در امتداد یک بولوار داخلی با ترکیبی از فروشگاه، فضای سرگرمی و برنامه های فرهنگی در طرفین آن شکل می گیرد. این بولوار یک مسیر حلقوی ممتدمیسازد که از شش حومه مختلف عبور میکند و هر یک گونه ای متفاوت از زندگی را معرفی می کنند. در طول بولوار، دو چرخه ها و وسایل نقلیه عمومی برقی بازدید کنندگان را به سرعت جابه جا می کنند. این خیابان مدور تجربه فضایی بسیار جالبی را خلق می کند و به شما اجازه می دهد که گمراه شوید و مسیر خود را دوباره بیابید.


 


 شهر اروپا به عنوان یک آزمایشگاه برای تکنولوژی های پایدار و نمایشگاهی برای بکارگیری تکنولوژی های سبز طراحی شده است که نه تنها باعث صرفه جویی انرژی می شوند بلکه کیفیت فضای شهری را نیز بالا می برد. گستره وسیع برنامه های تفریحی و فرهنگی مانند تالارهای کنسرت، تپه اسکی، استخرهای شنا و کشاورزی در مقیاس شهری یک اکوسیستم شهری را تشکیل می دهند که منابع یکی از دیگری تغذیه می کند: از گرمای اتلافی تولید شده در بخش تجاری برای گرم کردن آب استخرها استفاده می شود؛ آب مجموعه دوباره برای آبیاری پارک مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین “شهر اروپا” نیاز سرمایش و گرمایش ناحیه ای منطقه را برطرف می کند. انرژی تمام این مجموعه از تلفیق انرژی خورشیدی، سوخت پس مانده (طبیعی) و انرژی گرمایی زمین تولید می شود.









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد