معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

21 طرح ایتالیایی برای آشپزخانه

آشپزخانه همانند نشیمن یکی از اندام های بسیار مهم و قابل توجه خانه و از جذاب ترین زون ها برای طراحان داخلی است . امروزه آشپزخانه تنها محیطی جهت پخت و پز و تهیه تغذیه خانواده نیست و کاربری های مهم دیگری از قبیل صرف صبحانه و ... در آن شکل می گیرد که باعث افزایش اهمیت زیبایی و طراحی در [ ... ]

این فضای مهم خانه می گردد. 

 

 

آشپزخانه همانند نشیمن یکی از اندام های بسیار مهم و قابل توجه خانه و از جذاب ترین زون ها برای طراحان داخلی است . امروزه آشپزخانه تنها محیطی جهت پخت و پز و تهیه تغذیه خانواده نیست و کاربری های مهم دیگری از قبیل صرف صبحانه و ... در آن شکل می گیرد که باعث افزایش اهمیت زیبایی و طراحی در [ ... ]

این فضای مهم خانه می گردد.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

salam
وای مردم از بس دنبال طرح مینیمال گشتم و تقریبا هیچی گیر نیاوردم اوناییم که گیر آورده بودم زیادی سردو بی روح بودن و بیشتر برای خودنمایی
ممنون واقعا وب جالب و پر محتواییه از اونجایی که طرح هایی هم که گذاشتین با دقت انتخاب شدن جدا امیدوار شدم که تو این همه سرچ بلاخره یه مطلب متوسط پیدا کردم میتونید بهتر از این کار کنید لطفا بیشتر در مورد طراحی مینیمال در طراحی فضای داخی تصویر و عکس بگذارین
مطمئن باشین حالا که این وب و پیدا کردم همیشه سر میزنم و نظر میگذارم
میشه از طراحی اتاق خواب هم عکس های بیشتری بگذارین؟
ممنون

narges دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

وای.من تازه وبلاگتونو پیدا کردم.همه چیز عالی. واقعا خسته نباشییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد